niedziela, 30 sierpnia 2015

Pierwsza paczka od Dresslink

Cześć Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z obiecanym postem. Chodzi o pokazanie zawartości paczki, którą otrzymałam od Dresslink z racji współpracy.

Zdążyłam Wam już wspomnieć we wcześniejszym poście, że jestem mega zaskoczona. Od tamtej pory nic się nie zmieniło.
Firma zaskoczyła mnie szybkością przesyłki. Paczka przeleciała całą Azję i pół Europy w 2 tygodnie! Skąd to wiem? Cały czas miałam podgląd na paczkę poprzez numer przesyłki i stronkę do śledzenia.


Gdy już wiedziałam, że paczka jest w Warszawie aż mnie nosiło ;). Półtora dnia później szarpałam się już z opakowaniem przesyłki ;).
Dobra, koniec eseju. Coś mi się ostatnio przestawiło i piszę kilometrowe posty...Wracając, oto zawartość mojej paczuszki:

1. Sweterkowa narzutka
Po lewej moje zdjęcie, po prawej obraz ze strony

Narzutka ma świetny, gruby materiał. Wzory wyglądają na żywo obłędnie, a suwak nawet raz się nie zaciął :). Bałam się, że będzie ze szmatowatego materiału. Myliłam się. Wykonanie świetne, jak najbardziej ubranie warte zamówienia. Myślę, że jesienią będzie moim częstym kompanem w drodze na uczelnie.

2. Zestaw pędzli

Jak widać na pierwszym w poście zdjęciu pędzle są zapakowane w etui. Jest ono wykonane z metalu. Nie bez przyczyny wybrałam właśnie taki zestaw. W roku akademickim często podróżuje, wiec pędzelki będą miały zapewnioną bezpieczną podróż.
Początkowo miałam problem z pędzelkami do cieni, przez pierwsze 3 dni gubiły włoski przy każdym użyciu, jednak potem problem znikł. Pozostałe jak najbardziej na plus. Są już po pierwszym myciu, nie ma żadnych ubytków, włosie nie zmieniło położenia, kształtu ani miękkości.

3. Wisiorek koniczynka, kolor light blue

Kolejny produkt identyczny jak na stronie. Wykonanie jest po prostu świetne, a kolor kryształków obłędny, tak jak na zdjęciu. Mimo, że jest niewielka nie da się obok niej  przejść obojętnie
Ładnie prezentuje się na szyi, a w połączeniu z białą koszulą robi duuuże wrażenie :).


To byłoby na tyle. Może nie za wiele, ale jakość rzeczy jest fenomenalna. Przeglądając stronę firmy, aż kuszą następne rzeczy. Mam nadzieję, że wszystkie są tak samo dobrze wykonane jak te.

Podsumowując współpraca zaczęła się bardzo dobrze, a ja się cieszę, bo nie lubię pisać negatywnie, a także oszukiwać, ze wszystko jest "cacy".

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za klikanie, dzięki któremu współpraca była możliwa i proszę o kolejne w tym poście!

Mam nadzieję, że się podobało i do zobaczenia w następnym poście!

46 komentarzy:

  1. poklikałam :) super rzeczy i gratulacje współpracy.

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik uroczy :) poklikałam w linki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna jest ta narzutka, sama się zastanawiałam czy jej nie zamówić. Czekam na moją przesyłkę od dresslink od 16 sierpnia i nie mogę się doczekać. Tobie paczka szła dwa tygodnie bez sobót i niedziel?
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się, dokładnie w 16 dni :)
      A narzutkę jak najbardziej polecam!

      Usuń
  4. Super rzeczy. Może skuszę się na pedzle. Poklikane
    Proszę poklikaj u mnie nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane :-) narzutka przepiękną :-) zazdroszcze ;-)
    Zapraszam do obserwacji :-)
    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy,chyba tez sie skusze na te pędzle!
    pozdrawiam :*

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/2015/08/czego-mezczyzni-nienawidza-w-kobiecym.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te pędzelki ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rzeczy :) Ja niestety na początku polecałam tą stronę, ale się dużo odmieniło..
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobał mi się ten wisorek :) Być może w niedługim czasie kupię sobie taki :D
    twopinkdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pędzle i w przystępnej cenie :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/08/back-to-school1.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Faajnie że pedzle mają pudełko ;) Może też się na nie zdecyduję, byłyby wyjazdową alternatywą dla moich Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Narzutka prezentuje się świetnie, zupełnie jak na stronie. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta narzutka :D Świetne rzeczy dostałaś ;))
    Uczciwie poklikałam:))
    mogłabym liczyć na klik u siebie?

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pierwszej współpracy z tym sklepem. Masz bardzo fajny gust,poklikanie.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna na bluza :)
    Poklikane i dziękuję za kliki u mnie :)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna narzutka ;)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. narzutka bardzo fajna ;). Jak pędzle, dobrze sie sprawują ?
    Zapraszam do mnie na bloga.
    http://feather92.blogspot.com/
    Trwa właśnie głosowanie mam szanse zdobyć blog forum Gdańsk czytelników jeden głos a możesz pomóc!
    http://www.trojmiasto.pl/blogforumgdansk/?id_blog=332

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna narzutka! Przeglądałam dresslink i jej nie zauważyłam :/

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne rzeczy zamówiłaś ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałaś świetne rzeczy! Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście poklikałam. Mnie bardzo podoba się ta narzutka jes przeurocza ;)
    Mogłabyś mi na maila napisać co nie co o tej współpracy jak nawiązałaś do czego jesteś zobowiązana i w ogóle bo jestem bardzo ciekawa tego ;) Tutaj mój mail miscellaneous@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jest ta narzuta. Bardzo fajne rzeczy.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy wybrałaś
    Oczywiście kliknięte bo wiem jak trudno zbierać kliki xx
    Proszę o klik u mnie
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy! Poklikałam :)
    Narzutka- US$ 5.03
    Pędzle - US$ 3.37
    Wisiorek - US$ 1.60
    -----------------------------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie zamówiłabym taki zestaw pędzli :) Są wszystkie, jakich używam. :) Poklikłam :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna narzutka <3 Fajnie, że rzeczy są dobre jakościowo :)
    Poklikałam w linki, mogę prosić o kliknięcie: http://goo.gl/wdwsDq i http://goo.gl/2jX3Tu (linki przenoszą do strony Romwe, klikniesz to pomożesz nam kontynuować współpracę, za co z góry dziękujemy:) )

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe rzeczy, poklikane :)

    Mam nadzieje że mogę liczyć również na poklikanie u mnie!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję współpracy! Sam jeszcze nie wspołpracuję z żadną, ale słyszałem, że Dresslink ma super rzeczy

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta bluza bardzo ciekawa :). Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też z nimi współpracuje i jestem bardzo zadowolona ;) te pędzle które zamówiłaś podobno sa bardzo dobre ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikałam :D
    Nie mam co dużo gadać , tak naprawdę to wszystko co zamówiłaś bardzo mi się podoba!
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi też przesyłka szła równo 2 tygodnie. Duży plus za to dla Nich! ;)
    Zamówiłaś świetne rzeczy! Super, że jesteś zadowolona z współpracy.
    Poklikałam uczciwie.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurteczka świetna! Poklikałam <3

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. Poklikałam i gratuluje wspołpracy :)
    Zapraszam do mnie na nowy post: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/09/run-dmc-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się spodobały rzeczy i oczywiście poklikałam. Mogłabyś zrobić też to u mnie? Byłabym bardzo wdzięczna.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/2015/09/powrot-do-szkoy-paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  36. narzutka boska! poklikane :)
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajna ta bluza,tak się zastanawiam nad nią,ale teraz wiem,że kolejnym razem zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne rzeczy:)
    może wspólna obserwacja?
    daj znac u mnie na profilu:)
    http://martartynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger