środa, 14 września 2016

Moja lista zakupów na -49% w Rossmannie

Hej!

Jak już widzicie po tytule zbliża się czas, w którym kobiety obozują w Rossmannie a portfele chudną jak na wspaniałej diecie cud.
O czym mówię? Od 30.09 w owej sieci drogeryjnej pojawi się co półroczna wyprzedaż kosmetyków kolorowych. Każda maniaczka makeupu już zaciera ręce! Nie ukrywam, że ja też.

Posty dotycząca kosmetyków wartych uwagi już były i w sumie nie wiem czy dodałabym coś tam jeszcze. Tam macie kosmetyki, które znam i polecam z czystym sumieniem. Macie je tutaj: twarz, oczy, usta i paznokcie.

Zatem dzisiaj przychodzę do Was z trochę inną formą postu o tej promocji...



Tak więc omówimy trochę dłużej pojedyncze kosmetyki, które mnie interesują i bardzo poważnie rozważam ich zakup. :)


Jedziemy z tematem i zaczynamy od bazy pod makijaż. Moim problemem są zaczerwienienia na twarzy, szczególnie przy nosie i trochę na policzkach. Z tego powodu mam nadzieję, że uda mi się dorwać zieloną bazę pod makijaż z Lirene, która zniweluje ten problem i dodatkowo dogada się z moimi podkładami.
Plusem bazy jest to, że jest polskiego pochodzenia i ma stosunkowo niską cenę (30zl/30ml- bez promocji). Produkt ten niedawno wszedł na rynek, wiec mam nadzieję, że będzie przełomem jeśli chodzi o zielone bazy, bo na rynku nie ma ich zbyt wiele :)

Kolejny etap makijażu i przy okazji produkt- podkład Stay Matte z Rimmela w odcieniu 100 Ivory. Już kiedyś przymierzałam się do niego, ale jakoś nie trafił do mojej kosmetyczki. Tym razem stanie się inaczej! Jednak przy mieszanej cerze z błyszczeniem w strefie T podkład matujący powinien sprawdzić się najlepiej.
(Czytałam opinie na temat tego podkładu już trzeci raz, czemu ja go nie mam? :O )
Poza tym w produkcie fajne jest to, że w palecie kolorystycznej są bardzo jasne odcienie (pierwsze 3), więc przy cerach typowo słowiańskich jak znalazł. Cena- 26zł (bez promocji).

I już na sam koniec tego trio uzupełnienie zapasu mojego ulubionego tuszu do rzęs- Queen Size z Wibo. Jak dla mnie genialny tusz- rozdziela, przedłuża i pogrubia rzęsy. Nie osypuje się przez cały dzień ani nie odbija. Ma lekko podkręconą szczoteczkę z włosiem. Do tego dochodzi jeszcze niska cena- 16zł bez promocji. Jeszcze trochę więcej pisałam o nim w poście o makijażu robionym polskimi markami.

Czas na konturowanie i tutaj zaopatrzenie w róż nr 4 i rozświetlacz Gold z Lovely. Z tej firmy różu jeszcze nie miałam, ale mam nadzieję, że będzie fajnie wyglądał przy pomadce z nutami fioletu. Warto sprawdzić, bo opinie są bardzo dobre, a cena 9,80zł też kusi i bez promocji :).
Za to jeśli chodzi o rozświetlacz to mogę Wam go spokojnie polecić, a odcień gold sprawdzi się szczególnie u ciepłych typów urody, taki jak mój ;). Kocham go za brak brokatu, ładną taflę i niską cenę 9,30zł (+ polska marka). Muszę go sobie odkupić, bo niedawno mi upał i część produktu ozdobiła podłogę :(. 
Teraz produkt nad którym w sumie się waham i tutaj muszę porozmawiać ze swoim sumieniem odnośnie nie wychodzenia z paletkami poza jesienną chciejlistę. Nie będę teraz tego rozwijała, wrócę do samego produktu. Chodzi mi o 
paletę Neutral z Wibo. Ma ona prześliczne odcienie, które chwalą blogerki i vlogerki. Jest to paleta typowo do dziennych makijaży i posiada zarówno maty jak i błyszczące cienie. Cena jak na Wibo dość wysoka, bo bez promocji 34zł. Jednak z tego co czytałam to polecam osobom początkującym, chcącym włączyć do swojego codziennego makijażu cienie do powiek :).


To tyle jeśli chodzi o samą listę zakupową, ale same wiemy jak to jest...oprócz tego co na liście trzeba jeszcze coś dokupić. Mam tylko jedno postanowienie- nic więcej do ust! Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

A Wy sporządziłyście już swoją listę zakupową na promocję z Rossmannie? Może coś powtórzyło się z moją albo chcecie coś szczególnie polecić? Piszcie w komentarzach :)

Pozdrawiam serdecznie, 
Sonrisa :)

31 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam gdy zobaczyłam u cb informację o tej promocji!<3
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. O ale super! Dobrze ze tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w planie tylko szminkę w kredce L'Oreal

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy planujesz kupić... Kurcze znowu ta promocja... hihi ale w sumie puder w kamieniu mi się skończył to prawie może sobie zakupie :D i może w końcu zdecyduje się na Eyeliner... Zobaczymy :)
    Podoba mi się tu u Ciebie, chyba będę częstszym gościem. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie promocje to najlepszy argument za czymś żeby wypróbować coś nowego ;)

      Usuń
  5. Lista świetna, ja narazie mam zrobione zapasy ;) chodź może przy okazji zapachów na coś się skuszę. Mogli by zrobić również taka promocje na produkty dla dzieci :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kosmetyki :) zaciekawila mnie ta baza z Lirene :) a na rozswietlacz z wibo też muszę w końcu zapolowac :D
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie trafiłam u Ciebie, bo kompletnie zapomniałam, że promocja się zbliża xd Dziękuję! :)

    http://jeyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba sobie odpuszczę ta promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba sobie odpuszczę ta promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja będę polować na tę paletkę z Wibo :) i zachęciłaś mnie do wypróbowania tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest świetny, szczególnie za taką cenę <3

      Usuń
  11. Ja zamierzam kupić tusz Loreal So Couture... i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam w planach coś z kolorówki Eris ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 2 z tych produktów (podkład i róż) róż jest fajny. Natomiast podkład nie urwał ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie na szczęście tym razem nic nie kusi. Chociaż kto to tam wie co będzie do tego czasu... zwłaszcza, że akurat będę po urodzinach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja poluje tylko na korektory pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie ten Stay Matte kompletnie się nie sprawdził. Nie wiem jak z tym kolorem, ale light ivory jest tak różowy, że to jakaś masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to muszę sprawdzić go jeszcze raz w świetle dziennym!

      Usuń
  17. Skad wiesz ze juz 30 września? Nie mogę się doczekać, bo już korektor i puder mi się skończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skad wiesz ze juz 30 września? Nie mogę się doczekać, bo już korektor i puder mi się skończyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już fejsowe strony z promocjami i inne blogerki o tym trąbią od jakiś 2 tygodni ;)

      Usuń
  19. Widzę, że nie tylko ja chcę kupić rozświetlacz z lovely. Niby cena niska, ale zawsze lepiej kupić trochę taniej!:)

    Zapraszam! Dopiero zaczynam, byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba wybiorę się tylko po tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja teraz nic nie kupię ale myślę nad Wibo. Składy pół na pół ale mają fajne cienie i nowości do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger