czwartek, 13 sierpnia 2015

Płyn micelarny od Lirene

 Witam ponownie!

Minęło trochę czasu od ostatniego postu, ale obecnie mam praktyki i trochę brakuje mi czasu w dobie. Ale mniejsza z tym J.Chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie kliki w poście o współpracy. Jesteście wielcy! :* Udało się! Paczka już jest w drodze, ale co zamówiłam zdradzę dopiero w poście porównawczym zdjęć ze strony z rzeczywistością J.

Wróćmy do tematu. Dzisiaj pod lupę bierzemy płyn micelarny Lirene. Seria nie ma żadnej specjalnej nazwy, ale sądząc po kolorystyce skierowana jest do cery wrażliwej.

Niech Was nie zmyli to, ze pokazuję niemalże pełne opakowanie. Nie jest to pierwsza buteleczka tego płynu, którą posiadam.



Co mogę powiedzieć o płynie? W skrócie, że jest świetny, ale to chyba za mało ;). Tak, więc dorzucę, że faktycznie łagodzi (w składzie pantenol). Nie pozostawia skóry napiętej. A mimo to bardzo dobrze zmywa nawet mocny makijaż ust i oczu.
Tutaj możecie zobaczyć skład oraz obietnice producenta:

Porównać go można ze słynnym płynem micelarnym z Garniera. Chociaż tutaj mamy mniejszą pojemność, ale cenę prawie taką samą co jest minusem, ale zależy co kto lubi. Tak czy siak myślę, że jeśli się skusicie to nie będziecie zawiedzione jakością.

Jeśli chodzi o opakowani jest bardzo praktyczne, bo zajmuje niewiele miejsca. Butelka jest szczupła, przeźroczysta, dzięki czemu kontrolowanie ilości nie sprawa problemu.
Zamknięcie też nie jest problematyczne. Zamykany „na klik” dozownik z tradycyjnym otworem, przy którym nie należy się zapominać naciskając, bo czeka nas kąpiel.


To już chyba na tyle, dodać mogę, że produkt nie jest perfumowany ani barwiony. Polecam wszystkim wrażliwcom i nie tylko.

A Wy czym zmywacie makijaż? Macie swoich ulubieńców?


Do następnego postu!

22 komentarze:

  1. Ja używam od dawna mój ulubiony płyn micelarny z Garniera :)) tego twojego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam wypróbować płyn micelarny sylveco - nie będziesz chciała innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety jestem wrażliwcem i alergikiem, i mnie piekł... :(
    polecam Garniera rózowego! mój hit! badź AA :)

    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny wpis ♥

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście?
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ten płyn nie nadaje się do mojej cery :/ Chociaż tak świetnie go opisałaś!

    luviia.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja!
    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z moich ulubionych płynów micelarnych :)
    W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za świetną opinie, na pewno z niej skorzystam :)

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne recenzja! Na pewno skorzystam. ;)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi, ale skoro kosztuje tyle samo co Garnier, to wolę chyba swojego Garnierka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię produktów lirene, rzadko mi jakiś odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze go nie używałam ;) Ja do demakijażu preferuję mleczka, mniej mnie podrażniają :))
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie ten płyn niestety się nie sprawdził :< tylko podrażnił moją skórę.. grrr. ;X
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama używa tego płynu i bardzo go sobie chwali.
    Kiedyś go od niej pożyczyłam ale niestety podrażnia mi skórę ;c

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście?
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam, ale lubię firmę Lirene :)

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super recenzja, bardzo chętnie wypróbowałabym ten produkt :) Ja teraz używam płynu micelarnego z Garniere i bardzo go lubię.

    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam ten płyn i jest super:)
    obserwujemy?:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy produkt :) Nigdy nie miałam jeszcze okazji go wypróbować.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kosmetyk :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam tą konturówkę jest w niezłej cenie a jakośc supeer!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger