piątek, 31 lipca 2015

Spotkanie z redakcją JOY'a :)

Hej Wszystkim!


Dzisiaj post dość nietypowy, ale jest ku temu okazja. Kilka dni temu, a dokładniej w środę miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu czytelniczek z redakcją magazynu JOY.
 Na Fanpage’u JOY’a pojawiło się tydzień temu ogłoszenie, że szukają osób na takowe spotkanie. Z czystej ciekawości postanowiłam się zgłosić. Parę godzin później dostałam wiadomość z zaproszeniem, dokładnym adresem i godziną spotkania.

Spotkanie odbyło się w Warszawie w siedzibie redakcji. Był podział na 2 grupy, dzięki czemu spotkanie było bardzo kameralne i w mega przyjaznej atmosferze.
Wraz z dwoma dziewczynami z mojej grupy miałyśmy okazję poznać 4 osoby z redakcji JOY’a, m.in. redaktor naczelną Karolinę Weber.


Na czym polegało spotkanie? Obgadywałyśmy magazyn ;). A dokładniej mówiąc, omawiałyśmy co dzieje się w JOY’u. Pod uwagę brałyśmy oprawę graficzną (zarówno okładkę, zdjęcia w środku, oprawę testu), omawiałyśmy poruszane tematy, poszczególne działy, pokazywane produkty i wiele, wiele innych, ale jakbym wymieniła Wam to wszystko wyszedłby średniej długości esej.
 Dodatkowo porównałyśmy nasze polskie wydanie z niemieckim. Nie wiem czy wiecie, ale polski JOY jest wydawany na niemieckiej licencji ;).

Półtorej godziny zleciało jak z bicza strzelił i aż szkoda było kończyć. A na koniec w ramach podziękowania otrzymałyśmy od redakcji upominki….w postaci kosmetyków i 4 ostatnich magazynow . Z racji, że mój blog ma taką a nie inną tematykę bardzo mnie to ucieszyło. Poniżej zdjęcie upominków, których recenzji możecie oczekiwać po pewnym czasie ;)


Miałyście okazje brać udział w tego typu spotkaniach? A może innych eventach kosmetyczno- modowych? Czekam na komentarze od Was! 

13 komentarzy:

  1. Jejku zazdroszczę :)same cudowne rzeczy :)Nie miałam takiej okazji :) na pewno będziesz miała wspomnienia do końca życia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, postarali się! :)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ale nie brałam udziału :( super rzeczy :)

    Zapraszam do siebie!
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł i myślę, że fajne doświadczenie. Pozostaje czekać na recenzje kosmetyków :)

    www.kolorowypingwin.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. To musiało być świetne doświadczenie :)
    Czekam na recenzje :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. super że jesteś zadowolona :) ja nie brałam udziału w takim spotkaniu no ale któż to wie może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w takim spotkaniu ;) wiec gratuluje :P

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdecydowanie nie moja bajka, lecz dla osób, które interesują się tego typu sprawami to zapewne byłaby bardzo ciekawa przygoda. W związku z tym gratuluję Ci wzięcia udziału w spotkaniu.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że Ci się tam podobało. ;) Fajnie, że dostałaś jakieś upominki.
    Kurcze, też bym chciała iść na takie coś. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wziełabym udział w podobnej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post,blog również x
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę ci zazdroszczę spotkania :P Chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu, ale zawsze mnie wszystko omija i dojazd jest problemem :/

    http://strumykzmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci zazdroszczę- u nas niestety takich spotkań nikt nie organizuje, tylko w duzych miastach, ale sama z chęcią bym się na takie wybrała :)

    Fajne upominki :)

    pozdrowionka :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger