piątek, 25 sierpnia 2017

Jesienna wishlista 2017

Hej,

Za oknem aura robi się coraz bardziej jesienna- robi się chłodniej, dni są krótsze, kurtki powoli wychodzą z szaf, a kocyki robią się wieczornym niezbędnikiem. Z tej okazji, aby wejść w tę porę roku chcę Wam zaprezentować wishlistę.
Niektóre produkty są bardziej potrzebne, inne mniej, rozstrzał cenowy też jest niezły, ale nie przedłużając zapraszam do oglądania i czytania.

Z racji tematyki bloga przodem idą kosmetyczne zachciewajki.


1. Rozświetlacz Lumene- nigdy nie miałam potrzeby posiadania płynnego rozświetlacza aż do momentu  zapoznania się z tego rodzaju produktem marki Lumene na See Bloggers. Przepadłam, bo efekt jaki dał na dłoni był niesamowity- piękna tafla <3

2. Metaliczna szminka Kiko w odcieniu Golden Rose- metaliczne szminki powróciły stosunkowo niedawno, ale długo nie mogłam znaleźć odpowiedniego koloru aż do przypadkowego wejścia do salonu Kiko.

3. Podkład Annabelle Minerals- czyli powrót do produktu, ale tym razem w większej pojemności (10g), gdyż sprawdził się u mnie rewelacyjnie i towarzyszył mi niemal całe wakacje. Daje ładne wykończenie, ma dobry skład i mamy duży wybór jeżeli chodzi o kolorystykę. Mój ulubieniec to odcień Golden Fair w wersji kryjącej. 

4. Juvia's Place Masquerade Large Palette- czyli dość drogi interes, chociaż jeżeli mamy do czynienia z najbardziej napigmentowaną paletą jaką możemy znaleźć to gra jest warta świeczki. Jest piękna- zawiera zarówno szalone kolory jak i brązy, wiec byłoby się czym bawić :).

Z racji, że nie samymi kosmetykami kobieta żyje dalszą część listy stanowią...


1. Klasyczna torebka- nie jestem maniaczką torebek, więc zazwyczaj kupuję coś klasycznego i maltretuję non stop. Na czas jesienno-zimowy przydałby się czarny klasyk, bez zbędnych ozdób, pasujący do każdej stylizacji.

2. Rockowe botki- od kiedy obcięłam włosy znowu zaczęłam pałać miłością do rockowego stylu. Botki byłyby fajnym uzupełnieniem, z klamrami, trochę ciężkie, ale bez kiczowatej przesady. Te ze zdjęcia są idealne.

3. Folkowa chusta- tak dla kontrastu, chociaż połączenie jej z ramoneską i botkami z pkt. 2 byłoby bardzo wyraziste i ciekawe. Folk pokochałam już jakiś czas temu, od mojego chłopaka dostałam 2 piękne filiżanki w ludowe wzory, a kiedyś już we własnym domu planuję trochę dodatków w tym stylu :).

4. Kryminały Remigiusza Mroza- mam 5 części z serii o Chyłce i ją uwielbiam. Czekam na kontynuację, ale też ciekawi mnie seria z Frostem oraz Czarna Madonna. W końcu jesień to idealny czas na czytanie, bo kto nie lubi połączenia książka+herbatka+kocyk?


A czy Wy już mentalnie przygotowujecie się na jesień? Macie już swoje wishlisty?
Piszcie w komentarzach!

Pozdrawiam,

9 komentarzy:

  1. Mi też przydałaby się torebka, ta którą dostałam na urodziny już się rozpada :( nie wiem jak oni teraz te rzeczy robią . Za rozświetlaczmi nie przepadam jakoś (póki co :D ) , a Annabelle mnie totalnie zapycha :( obecnie moim priorytetem jest kurtka

    OdpowiedzUsuń
  2. O ale super rzeczy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie poczyniłam obuwniczą listę...wciąż pracuję, nad rozróżnieniem tego co chcę, czego potrzebuję itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja koniecznie muszę kupić sobie kilka nowych ubrań, zrobiłam ostre porządki w szafie i zrobiło się pusto :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lista! Juvia's Place i u mnie jest na chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo spodobał mi się ten rozświetlacz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacz i paletkę też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za metalicznymi szminkami, ale na przykład ta paletka bardzo mi się podoba! ;)

    obserwuje i zapraszam do mnie fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z podkładami mineralnymi miałam wiele przejść i wszystkie kończyły się niepowodzeniem ale teraz postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę.
    Pozdrawiam Justyna
    88kokosek88.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger