czwartek, 24 września 2015

Jesień w stylu boho z dresslink

Hej wszystkim J

Dzisiaj trochę o modzie, jakoś mało tego działu n blogu. Pod lupę wezmę trend jesień zima 2015/16 i przedstawię to w oparciu o produkty Dresslink. O czym mówię? Chodzi o BOHO! Styl ten zdominował wszystkie sieciówki.
 Bardzo proszę o kliki i zachęcam do przeczytania J

1. Kapelusze- ten uroczy i niezwykły element garderoby cieszy się niezwykłym powodzeniem u blogerek i vlogerek. Z nim każda stylizacja nie przejdzie niezauważona 


KLIK i KLIK

2. Kimono- jeden ze sztandarowych elementów stylu boho. Najlepiej zaopatrzyć się takie z frędzlami. Dwa trendy a jedno ubranie ;)
KLIK i KLIK

3. Poncho- kolejny element garderoby, który po paru sezonach wraca do łask :)
KLIK i KLIK

4.  Frędzle- już od wiosny widzimy je wszędzie, na torebkach, butach, kurtkach. Bardzo fajne urozmaicenie w garderobie.

Uwaga! Frędzle powiększają poprzez swoją ruchomość!
KLIK i KLIK

5. Luźne Koszule z lejącego materiału- kolejny trend ściśle związany z tym stylem. Jak wielbicielka koszul chętnie przygarnęłabym jakąś modną ;)
KLIK i KLIK

6. Grube mięsiste swetry- i to nie tylko pod kurtką, ale wręcz zamiast niej! Na jesień bardzo fajne, nietuzinkowe rozwiązanie.
KLIK i KLIK

7. Futrzane kamizelki- kolejny wielki „come back” sprzed kilku lat. Kto nie wyrzucił ten wygrał ten sezon!
KLIK i KLIK

Jak podchodzicie do stylu Boho? Lubicie czy nie?

17 komentarzy:

  1. Super rzeczy wybrałaś :) Bardzo mi się podobają, więc oczywiście poklikałam :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubranka! Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ciuszki chociaż nie wszystko w moim stylu :-)
    Poklikane :-) powodzenia :-)
    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie muszę sobie zakupić jakieś kimono! :D
    poklikałam uczciwie, proszę odwdzięcz się u mnie w nowym poście :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zestawienie - to, co teraz każda kobieta powinna mieć w swojej szafie.:) chociaż kimono odstąpiło miejsce jego cieplejszej wersji - poncho idealnie sprawdzi się na jesienną pogodę.:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten styl! bardzo fajne propozycje!

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikane :) proszę o kliki u siebie: http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/14-all-little-things-romwe-wishlist.html niewiele mi brakuje:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusze i grube swetry to coś co uwielbiam jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten styl! :) Wydaje mi się, że jest odpowiedni do tej pory roku... :3 Kliknięte!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swetry ciekawie wyglądają *.*

    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post :D
    michalpor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kimona mają przepiękne ! sama początkowo skusiłam się na jedno, przyjechało do mnei naparwdę w mega jakości :) teraz zamówiłam kolejne ( bo chcą dalej współpracować) świetne rzeczy wybrałas :) pochwal się gdy paczka już będzie u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kapelusz!!! jednak ja nie wierzę dla Dresslink...
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :) Poklikałam wszystkie linki :)
    Mogę prosić o rewanż u mnie ? :)
    rytmmojegozycia.blogspot.com/2015/10/shein-moja-wishlista.html
    Będę wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger