piątek, 11 marca 2016

Wiosenna wishlista



Hejo, hej!

Dawno mnie tu nie było, wstyd jak nie wiem. Uzasadnienie jednak mam, bo trochę zamieszania i zmian było w międzyczasie ;). Niesamowicie cieszę się, że nadal tutaj jesteście!

Nie będę tworzyć długich monologów. Jak każdy wie zbliża się wiosna. Całe szczęście, bo ja jestem ciepłolubnym człowiekiem. Dzisiaj jednak nie o tym.
Wiosna kojarzy się z pączkami kwiatów, liści, świeżą trawą- ogólnie z czymś nowym. Dlatego każda z nas chociażby z tyłu głowy ma coś co chciałaby zmienić lub w co chciałaby się zapatrzeć z okazji tej pory roku. Wiadomo, wszelakie nowości dają nam kopa do działania.

Tak więc, tak jak większość bloggerek dzielę się z Wami tym, co sama z chęcią dorzuciłabym do swojej szafy i kosmetyczki.



1. Lakiery hybrydowe już od dawna goszczą u mnie na paznokciach. Kupuję lakiery tańsze od Semilaca, które u mnie na paznokciach wytrzymują tak samo długo, a są o połowę tańsze. Z racji wiosny marzy mi się cytrynowa żółć, pastele i coś lekko mieniącego. Dla mnie idealne na wiosnę!
Dostępne tutaj: <klik>

2. Żel do brwi Golden Rose to nowość z ostatnich dni, Od razu wpadł mi w oko, bo moje brwi są strasznie niesforne i żyją własnym życiem. Ciekawa jestem czy ten specyfik poradziłby sobie z nimi.
Dostępny tutaj: <klik>

3. Chociaż mam dość sporo podkładów czekających w kolejce to gdzieś tam w głowie wiem, że po zdenkowaniu paru będę poważnie zastanawiała się nad zakupem Revlon Colorstay w kolorze 220, póki co mam próbkę, która mnie oczarowała!
Dostępny tutaj: <klik>

4. Szminek mam dość sporo, ale to nie znaczy, że nie przyglądam się im na stoiskach. Ostatnio tyle  mówi się i pisze o serii Crayon z GR, a szczególnie numerze 10, że ta kredeczka kusi mnie coraz bardziej... ;)
Dostępna tutaj: <klik>

5. Moje rzęsy są dość mocne, ale chciałabym je jeszcze trochę wydłużyć i odżywić, więc przydałaby się odżywka do rzęs. Tutaj zamieściłam Revitalash, ale jeszcze szukam produktu tańszego niż ten. Może tej wiosny uda się taki znaleźć!
6. Kolejny produkt od GR, tym razem cień do brwi o idealnym kolorze (nr 106). Już nie wyobrażam sobie makijażu bez lekkiego podkreślenia brwi, a ten kolor idealnie komponowały się z moimi włosami.
Dostępny tutaj: <klik>

7. Po recenzjach vlogerek i lekturze "Sekrety urody Koreanek" marzy mi się olejek do demakijażu Resibo. To coś nowego na polskim rynku, czytając skład myślę, że moja cera polubiłaby się z nim.
Dostępny tutaj: <klik>



1. Prosty, elegancki zegarek to coś czego od dawna brakuje w mojej garderobie. Zbieram się na zakup i jakoś mi się nie udaje, może tej wiosny...
Dostępny tutaj: <klik>

2. Kolia w iście wiosennych barwach to jest to! Rozweseli każdą stylizację, będzie przykuwać uwagę. Kolejna rzeczy, która marzy mi się od dawna.
Dostępna tutaj: <klik>

3. Bomber jacket to hit nadchodzącego sezonu! Będzie pasowała do wielu rzeczy, znajdziemy ją niemal w każdym kolorze i wzorze. Dla mnie cudna jest właśnie ta w kolorze jasnego pudrowego różu!
Dostępna tutaj: <klik>

4. Kobalt należy do moich ulubionych kolorów. Ostatnio na urodziny dostałam od mojego chłopaka torebkę w tym kolorze, przydałoby się dobrać do niej buty, a najlepiej szpilki. Kocham obcasy i ten kolor!
Dostępne tutaj: <klik>

5. Chociaż to nie ciuszek ani dodatek szczotka Tangle Angel Cherub wylądowała właśnie tutaj. Jest to piękny, designerski gadżet, który pozwoli zadbać o nasze włosy i będzie pięknie wyglądał na toaletce. Cudo!
Dostępna tutaj: <klik>

6. Delikatny naszyjnik, który pasuje do wszystkiego też śni mi się po nocach i chyba właśnie znalazłam ten wymarzony!
Dostępny tutaj: <klik>

7. New Balance 574 w tym wariancie kolorystycznym to po prostu świetne połączenie praktyczności z niebanalnym i przyciągającym uwagę designie. Nad NB rozpływam się od dłuższego czasu, a mimo to cały czas odkładam ich zakup "na potem".
Dostępne tutaj: <klik>

8. Bardzo mi się podobają okulary przeciwsłoneczne w typie pilotek. Mam jednak taką twarz, że nie mogę sobie dobrać okularów, wg mnie w każdych wyglądam źle i kończy się na tym, że kupuję na odczepnego, żeby tylko oczy chronić. W tym roku muszę wreszcie znaleźć coś dla siebie, a najlepiej w tym typie!
Dostępne tutaj: <klik>

A Wy macie już swoją listę zachcianek? Może coś Wam się pokrywa z moją?
Piszcie w komentarzach!

Pozdrawiam
Kasia

7 komentarzy:

  1. Świetny jest ten cien do brwi :) gdybys nie mogła go kupić toszczerze polecam tez ten z Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kosmetyków mam nr 3 i 6 i oba sprawdzają mi się tak samo dobrze :)A nr4 to i na mojej liście jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zakupić sobie zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze własnie wybrac się na zakupy wiosenne ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna lista, mnie nie ciągnie do lakierów hybrydowych , bo obawiam się że zniszczyłyby moje paznokcie :)

    Kochana bardzo dziękuję za kliknięcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super lista ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger