wtorek, 13 grudnia 2016

Spray XXL Volume z Batiste, czyli efekt push up na włosach

Hej Wszystkim!

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i coraz bardziej świątecznie. W Lublinie jest rześko i mroźnie.Od razu jest przyjemniej :).

Dzisiaj mam do pokazania produkt do stylizacji, co u mnie na blogu jest w sumie nowością, bo rzadko rozpływam się nad tego typu produktami. Ten jednak w pełni zasługuje na post na blogu i wszelkie zachwyty!


Batiste Stylist Oomph My Locks XXL Volume jest to (jak sama nazwa wskazuje :P) produkt do nadawania objętości naszym włosom. Producent obiecuje efekt niezwykłej objętości już po paru sekundach.Wystarczy jedyni rozpylić produkt na partiach włosów, odchylając górne pasma i pryskając blisko skóry głowy. Następnie produkt należy lekko wmasować lub ugnieść włosy. Przy ewentualnych utratach objętości w ciągu dnia wystarczy jedynie ponownie lekko ugnieść włosy.
Et voila! Mamy mega push up włosów!

Wiecie co? To na serio działa!

Produkt kupiłam na całkowitym spontanie, nie czytając opinii . W sumie to miałam nadzieję, że chociaż lekko uniesie włosy. Jednak to co zobaczyłam po użyciu produktu przeszło moje oczekiwania, szczególnie, że nie należę do osób, które kochają jakże teraz modne gładkie, proste i ulizane włosy. Uwielbiam moje loczki i im większy w nich bałagan tym lepiej :).

Po użyciu tego produktu byłam w szoku, ale nadal sceptycznie podchodziłam do całodniowej objętości z możliwością jej naprawienia, np. po zdjęciu czapki. Tutaj także muszę przeprosić ten produkt i uchylić koronę- faktycznie po ponownym ugnieceniu włosów lub pochylaniu głowy do przodu i roztrzepaniu włosów objętość powraca.


Myślę, że jak na Batiste przystało produkt opiera się na działaniu suchego szamponu. Nawet po życiu mamy lekko "tępe" włosy, dlatego lepiej uważać z ilością produktu. Można zrobić sobie hełm, w który jak rękę się włoży to można nie wyciągnąć, ewentualnie z całym skalpem, ale to ekstremalne przypadki ;).
Zmniejszenie śliskości na włosach można wykorzystać do wszelakich upięć. Gumki lub wsuwki już nie będą uciekały!


Jak najbardziej polecam ten produkt wszystkim, którzy poszukują lekkiego i działającego produktu dodającego objętości. Szczególnie, że nie jest to zbyt drogi produkt- 15zł jak za efekt jak z salonu to naprawdę niewiele.

Znacie ten produkt? A może macie swoje sposoby na zwiększanie objętości włosów? Podzielcie się opinią w komentarzach!

Pozdrawiam
Sonrisa

6 komentarzy:

  1. znam i lubię szampony z Batiste, ale tych z efektem push-up nie używam, bo mam taki naturalny po każdym umyciu włosów. bardziej puchate być nie muszą. ;) ale za to ich suche szampony zawsze mi się idealnie sprawdzają na wyjazdach. :)
    pozdrawiam serdecznie z też mroźnego Krakowa. :)
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Batiste, podobnie jak Biovax, robi u mnie mat i powoduje przyśpieszenie przetłuszczania się włosów!
    Z suchych szamponów lubię tylko Aussie 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą wersję i też byłam pod wielkim wrażeniem działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego produktu ale od jakiegoś czasu chcę wypróbować, zwłaszcza ten na objętość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do moich krótkich włosów mógł by być idealny:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie mam odwieczny problem z oklapnięciem u nasady, a przy moich kręconych włosach wyglądam jak trójkąt ostrzegawczy :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger