czwartek, 12 października 2017

Kim jestem i jaka jestem, czyli 7 faktów o mnie

Hej!

Wreszcie udało mi się znaleźć chwilę dla Was i dla siebie- pisanie mnie odpręża. Dawno nie było żadnych faktów o mnie, a sama wiem, że lepiej czyta się osobę, o której chociaż trochę wiemy a nawet dzielimy ze sobą część nawyków, zwyczajów i upodobań.

Zatem zapraszam Was na bardzo luźny post, poczujmy się jak na rozmowie przy kawce lub herbacie ;)

Wkleiłam Wam mój ryjek, ale nie bez przyczyny ;). Wiąże się z tym fakt...
nr 1- uwielbiam zmieniać coś we włosach- długość, kolor, ułożenie, bardzo lubię oglądać to jak twarze zmieniają się pod wpływem fryzury, np. ścięcia włosów, dlatego często oglądam takie metamorfozy na Instagramie...albo przeprowadzam na sobie :D.
Nr 2- z tym także można powiązać to, że mam dużo pomysłów na siebie, w liceum myślałam o studiach- weterynaryjnych, kryminalistycznych, dietetyce, kosmetologii, a finalnie jestem na Behawiorystyce zwierząt- czyli taki trochę powrót do korzeni pomysłów. W trakcie studiów też było i jest wiele pomysłów- od powrotu do pomysłu kosmetologii i wizażu, przenoszeniu na studia do Warszawy aż po pomysł na zostanie na studia III stopnia.
Nr 3- w sumie gdybym wygrała w Totka to mogłabym spełnić wszystkie swoje pomysły, ponieważ... uczyłabym się do końca życia. Jest tyle ciekawych kursów, kierunków studiów, studium itp. że aż szkoda, że nie możemy mieć na wszystko czasu pracując na utrzymanie. Gdybym kwestię zarobków miała z głowy jedynym moim problemem byłaby kolejność kierunków edukacji :).

https://picjumbo.com/
Nr 4- ale żeby nie było, że ja takie umysłowę "ąę"to powiem Wam, że uwielbiam sprzątać i prasować- to mój sposób na odstresowanie się lub reset głowy :D. Lubię też czytać o sposobach na usuwanie kamienia, pielęgnację ubrań itp.

https://picjumbo.com/
Nr 5- wracając do tematyki kosmetycznej nie jestem wierna jednemu zapachowi perfum. Zapach dopasowuje do pory roku, humoru, pogody czy też okazji. Jak dobrze, że nie kupuję zapachów po 300-500 złotych tylko odpowiedniki FM Group.
Nr 6- co do tańszych odpowiedników, tańszych perfum- uwielbiam okazje i nie lubię przepłacać. Zawsze wiem o wszystkich promocjach w moich ulubionych sklepach, ale żeby nie było- nie rzucam się chamsko, tylko po prostu z nich korzystam, a przed każdymi zakupami szukam kodów rabatowych...
(nr 7)- szczególnie, że lubię załatwiać przez internet wszystko co się da- zakupy kosmetyczne, odzieżowe, zamawianie jedzenia czy kupowanie biletów na pociągi czy autobusy, w czasie, który spędziłabym kupując stacjonarnie lub na ogarnianiu spraw mogę robić coś bardziej twórczego.

https://picjumbo.com/

Podzielcie się w komentarzach- Czy współdzielicie ze mną jakieś preferencje, sposoby na siebie? Może macie swoje ciekawe nawyki?

Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. ciekawa kobietka z ciebie :) też lubię zmieniać fryzury ale chyba nie mam tyle odwagi żeby to robić ciągle, ostatnio sie czepiłam jednej i tak już zostało :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię sprzątać😒 a zmiany też lubię😊

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaakbym o sobie czytala w punkcie pierwszym :D moje włosy mają mnie już dość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba nie muszę pisać, że w Hebe jest teraz promocja na zapachy :D Kończy mi się właśnie ulubiony zapach z Yves Rocher, ale chyba jednak zostanę przy ich zapachach. Na promocjach nie są aż tak drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość zgadza się i u mnie. Jedyne co to nie lubię sprzątać i od lat jestem wierna jednej fryzurze. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger