czwartek, 22 października 2015

Nowości na piździernik

 Witam! J

Z racji, że ostatnio trochę zaniedbałam bloga teraz spróbuję to nadrobić. Był już raz, chyba w sierpniu post z nowościami. Z racji, że trochę czasu minęło, czas na kolejny.
Zbliża się do nas nieuchronnie zima, nad czym bardzo ubolewam. Moja optymalna temperatura życiowa to 25 stopni…teraz trochę do niej brakuje. Stąd tytuł postu. Przy takiej aurze za oknem uwielbiam się otaczać wszystkim tym co chociaż wzrokowo daje mi efekt ciepła. W sumie myślę, że to zauważycie ;).

Na pierwszy ogień leci świeczka. Jest to dla mnie zapach bez którego nie wyobrażam sobie jesieni i zimy. Mowa o połączeniu jabłka z cynamonem. Ten aromat + gorąca herbata i nawet udaje mi się przetrwać zimne miesiące ;)














Wspominałam o herbacie? No to muszę Wam coś pokazać. Ostatnio blogosfera i Instagram oszalały na punkcie takich pięknych kubków jak ten poniżej. Gdy go zobaczyłam w Biedronce i spojrzałam na cenę wiedziałam, że idzie ze mną do domu J.
Czyż ten sweterkowy wzór nie jest uroczy? W nim nawet herbata bardziej rozgrzewa.



Stwierdzam kolejny gadżet herbaciany, bo Biedronka ;). Z racji, że uwielbiam wszelkie ziółka do picia oraz sypane herbaty zaparzaczka stała się moim must have. Dorwałam taką uroczą w Biedronce, wiem, że były inne jeszcze fajniejsze, ale doleciałam już parę dni po wejściu tych produktów.


Sweterki, sweterki i jeszcze raz sweterki! Cudny element garderoby, dla którego jestem w stanie powiedzieć, że jakoś tam jesień lubię. Na swój sposób, ale zawsze. Większość z nich pochodzi z ciucholandu, a ich zabójcza cena to po 3-5zł/szt.



Co pasuje do kocyka i herbaty? Oczywiście, że książki! Te pokazane tutaj dostałam na spotkaniu z redakcją JOY i La Roche-Posay. Idealnie trafiły w mój gust i już wiem co będę robiła w jesienne wieczory <3



Jeśli jesień to i czas na ciemne kolory na ustach. Odkąd przefarbowałam się na ciemny brąz jeszcze bardziej pokochałam wszelkie odcieni czerwieni. Efektem tej miłości jest szminka z serii Vision Lipstick nr 107 i konturówka Dream Lips 514 Z Golden Rose.



Pokaże Wam także trochę jesienny powód dla którego warto zaglądać czasem do outletów. W Lublinie w Outlet City Center znajdują się outlety wielu sklepów, m.in. Empiku. Gdy zobaczyłam ten obraz i na dodatek okazało się, że jest na niego -90% (wyszło dokładnie 3zł!) wiedziałam, że nie wyjdę bez niego! Oto mój nabytek:



To chyba na tyle z moich nowości typowo jesiennych. Dzięki nim, wiem, że przeżyję bez większego uszczerbku na zdrowiu. A jak jest u Was? Jesteście już gotowe na jesień i jej aurę?


Pozdrawiam 

14 komentarzy:

  1. jesień i zima to też nie dla mnie :) ale zawsze można sobie jakoś umilić te poty orku :) na pewno kocyk, herbatka i książka, mnóstwo wosków zapachowych i długie wieczory z narzeczonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesień i zima to też nie dla mnie :) ale zawsze można sobie jakoś umilić te poty orku :) na pewno kocyk, herbatka i książka, mnóstwo wosków zapachowych i długie wieczory z narzeczonym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na jesień sporo leków i leczenie gardła
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny taki kubek :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. te kubki nie są wcale takie ładne

    http://fordonianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny kolor szmianki i też mi się mega podoba i nawet nie wiem, czy nie mam tej samej szminki ;) A przy okazji zapraszam też do siebie >MÓJ BLOG - KLIIK<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten gadżet do herbatki !:)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że chciałabyś wygrać kupon na zakupy do ROMWE (100$) oraz do SHEIN (120$)! Jeśli to prawda to zapraszam Cię do wzięcia udziału w giveaways na moim blogu - SHEIN: http://paradiska-life.blogspot.com/2015/10/jesienny-giveaway-z-shein-wygraj-120.html ROMWE: http://paradiska-life.blogspot.com/2015/10/halloween-giveaway-wygraj-100-od-romwe.html POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! ; -)))
    zapraszam do mnie, jestem tutaj nowa!
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki to idealne rozwiązanie na jesienny wieczór :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kubeczek sweterkowy jest suuper <3

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy kupiłaś w tym miesiącu! Nie wiem czy zrobiłaś specjalnie bað w ,,piżdziernik'' ale przypomniał mi się obrazek, ze chłopiec miał napisać skąð pochodzi słowo październik. Napisał ,, że w piżdzierniku strasznie piździ'' ;D Super post :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne akcesoria!

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny młyn , Blogger